Bericht 3..... Terug in de schoolbanken! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Bart Hoonhout - WaarBenJij.nu Bericht 3..... Terug in de schoolbanken! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Bart Hoonhout - WaarBenJij.nu

Bericht 3..... Terug in de schoolbanken!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bart

08 Februari 2009 | Thailand, Koh Tao

Dag lieve vrienden, en Nick

Laat ik even beginnen waar ik net mee geeindigt ben, ik heb namelijk net een hele middag in een klasje gezeten met me boeken op tafel! Met duikboeken om precies te zijn:) want ik ben namelijk bezig in Kho Tao (mooiste duikeiland) om me duik licentie te behalen, ik dacht eerst ha vet gelijk lekker duiken, maar fout eerst theorielessen daarna in zwembad oefenen daarna weer theorie, en morgen gaan we dan toch voor het eerst 3-5 meter diep duiken in de zee, waarop we de volgende dag naar de 18 meter toegaan en als dat allemaal is goed gegaan dan krijg ik daarna dan ook me officiele duiklicentie waarmee ik ook lekker in onze vieze Noordzee kan duiken!

Met deze bezig heden allemaal kunnen jullie natuurlijk goed begrijpen dat ik het goed naar me zin heb hier!

Waar was ik gebleven..... Oja Kabri, Kabri city is echt niks aan maar als je een bootje pakt in de ochtend en je gaat om de hoek naar Railay beach (west) dan kom je echt op een droomeiland met witte stranden, palmbomen en super luxe verblijven. Later die avond wilde we met het bootje terug gaan maar koste dan wel gelijk het dubbelen met een nare lach erbij (het gaat maar om 3 euro maar toch)

Daarna nog wat meer eilandjes bezocht namen even van kwijt alleen chicken eiland,monkeyeiland, en bamboeiland weet ik nog wel was allemaal even mooi en leuk. En Phi Phi natuurlijk vond ik het een beetje het Lloret de Mar van Thailand, allemaal dronken mensen op straat met buckets (emmer) met drank er in (hou ik helemaal niet van:)) en heel veel jonge meisjes met veel leuke strand feestjes, en heeft ook een super mooi strand op lekker te bakken de hele dag:)

Verder 2 dagen geleden nog even een paar uur in Phuket geweest om daar de k. bus (van 7 uur met stops,en van te voren zeggen van rechtstreeks) te pakken naar Champton om daar vervolgens de volgende dag de boot te pakken naar Koh Tao.

En voor de rest niet zoveel bijzonderheden meer, alleen dat ik afscheid heb genomen van Michelle, en dat ik vanavond met me duikgroepje uit ga, en dat ik 10 feb. de beruchte Full moon party ga meemaken!

Tot snel weer,

kus,

Bedankt voor de berichtjes allemaal!

  • 08 Februari 2009 - 11:31

    Nick:

    Aah je mist me dus!
    ik jou ook hoor...
    Kom is door met wat foto's, ben heel benieuwd.

    x

  • 08 Februari 2009 - 15:15

    Sjoerd:

    Veel plezier op de full moonparty!!! Wordt een onvergetelijke ervaring.

    X

  • 09 Februari 2009 - 01:52

    Carlien:

    Bartje! Wat een avonturen! Geniet ervan! Doe ik ook in hier in BA!
    Liefs Car

  • 09 Februari 2009 - 08:14

    Dean:

    Maatje, klinkt allemaal erg goed! Morgen Full Moon party (ik ben jaloers)
    Ik heb je nog gewaarschuwd voor 't duiken...eerst theorie!!!

    Geniet er lekker van kerel! FOTO's!!!!!!

  • 10 Februari 2009 - 09:17

    Toine:

    Volgens mij vermaak je je wel daar. Maar ik zie toch niet een klein bierbuikje... Met het oog op de competitie en het feit dat wij hier allemaal al in training zijn kan dat natuurlijk niet dat onze eerste singlelaar niet fit is ;-)

  • 11 Februari 2009 - 19:48

    Jose :

    hoi, Bart wat leuk voor je deze reis. Geniet maar lekker, maar dat doe je wel begrijp ik.
    Als je terug bent ga je mij dan duikles geven ?
    Maar voorlopig veel plezier.... dikke kus José

  • 12 Februari 2009 - 17:44

    Alexa:

    Hee Bart!

    Leuk om al je verhalen te lezen en zo te horen heb je het prima naar je zin. Geniet er nog maar even van en hopelijk tot snel. Liefs

  • 14 Februari 2009 - 06:57

    Claire:

    komen er nog wat foto,s en reisverhalen.vooral van de full moon receptie wil ik weten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Een onvergetelijke valentijnsdag!

08 Februari 2009

Bericht 3..... Terug in de schoolbanken!

30 Januari 2009

Bericht 2

30 Januari 2009

Mijn eerste berichtje.....!
Bart

Actief sinds 10 Jan. 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 7791

Voorgaande reizen:

17 Januari 2009 - 03 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: