Bericht 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart Hoonhout - WaarBenJij.nu Bericht 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart Hoonhout - WaarBenJij.nu

Bericht 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bart

30 Januari 2009 | Thailand, Bangkok

Dag lieve mensen,

Hier dan een berichtje van me zelf, ik heb het hier echt helemaal naar me zin! Om te beginnen kwam ik aan in Bangkok (en ik was al door verschillende vrienden uit nederland gewaarschuwd dat je met taxies goed genaaid kan worden en werd me ook gewaarschuwd om niemand te vertrouw daar) en het eerste wat ik gelijk deed, is met vreemde mensen een taxi delen en die bracht ons naar Ghau san Road(backpackers straat)

Eenmaal daar aangekomen wachtte Suzanne me op, een oude vriendin van me uit Nederland die al bijna 2 maanden met een vriendin van haar rond reisde daar! En de tips die ze me gaven, had ik veel aan! Een dag later zijn we met z'n allen naar Bangkok hoogste en mooiste hotel(KLM mensen verblijven daar ook) geweest want daar had Suzanne connecties (gelukkig voor mij)

Verder heb ik me, zeker in het begin, me lekker laten masseren (een uur lang thais massage voor maar 4 euro!)

En het eten is trouwens ook helemaal top hier, nooit geweten dat witte rijst lekker is met een super goed goedje erbij!Maar snap alleen niet dat Thaise mensen zo dun blijven wat alles draait hier om eten en best wel vettig allemaal!

Gaande weg heb ik afscheid genomen van Suzanne die naar huis moest en toen heb ik de slaaptrein van 14 uur gepakt naar Chang Mai, eenmaal daar aangekomen duurde het maar 2 uur voordat ik de Loney planet op straat pakte om te kijken waar een leuk restaurantje te vinden was en toen kwam er al een een heel lief Thais meisje naar me toe en die vroeg me wat ik zocht, en van het een kwam het ander en belandde ik bij haar in de auto en heeft ze me heel Chang Mai laten zien. Nuttige adressen gegeven voor het boeken van een Tour in de jungle, en later op de avond werd ik meegenomen buiten de stad om een familie feest mee te maken met dansen en heel veel lekker eten.

En de jungle tour was ook een hele ervaring voor me (heel even kort) 30 km wandelen door de bergen met een groep van 15 mensen, slapen bij dorpelingen in tenten en bambu hutjes, mooie watervallen gezien, lekkeru kampvuren gemaakt, olifanten tocht gemaakt en geraft van de watervallen! Fotos komen en uitgebreide verhalen komen zeker later nog!

Ik moet nu echt weer vandoor want Michelle (ontmoet van de jungle tocht) staat al een tijdje op me te wachten buiten, want we hebben nog niks gegeten!

Kus, mis you all (en ik zal morgen aan jullie denken als ik op het strand lig!:)

  • 30 Januari 2009 - 12:56

    Dean Marc:

    Klinkt goed maatje!
    Laat je gaan, laat je nemen!

    xxx

  • 30 Januari 2009 - 13:17

    Jaap H:

    mooi verhaal en geniet van de massages,tai tai poppen enz enz
    Groet Jaap

  • 30 Januari 2009 - 13:19

    J@@p:

    zeker te veel massage en zon>>tweede bericht als eerste Doei

  • 30 Januari 2009 - 16:34

    Elbrich:

    Dat klinkt allemaal goed Bartje!! Geniet en doe voorzichtig!

    Kus El

  • 30 Januari 2009 - 17:33

    Nick:

    Klinkt als menig maal afscheidszoen? Zijn ze goed gepoetst?
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt, man!

    x

  • 31 Januari 2009 - 12:32

    Astrid Hoonhout:

    Hoi Lieverd, fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Vandaag ben je precies 2 weken weg, je ziet het vliegt om.
    Hier is het schitterd mooi weer, zonnetje alleen heel erg koud.
    Oriënteer,(witte rijst vooral daar is echt heerlijk!) en geniet maar volop!
    Dikke kus ook van Caitlin!

  • 31 Januari 2009 - 19:22

    Robert:

    Goed bezig Neef! Lekker genieten van al het lekkers maar wat ik al zei: reis wel veilig!

    Veel fun maat!

    groet

  • 01 Februari 2009 - 10:27

    Suzanneke:

    bartje

    Als je nou in je volgende update ook wat meer vertelt dan hoe de trein er van binnen uitzag of waar de taxi geparkeerd stond, dan weten we ook echt wat je verder aan t uitspoken bent :)

    Hoe was de jungle??

    xxx

  • 03 Februari 2009 - 10:02

    Esther:

    Leuk om de twee berichten te lezen! Ook fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Nog heel veel plezier en ben benieuwd wat je nog meer gaat doen en hebt gedaan, dusseh, laat snel weer een berichtje achter!
    Dikke Kus van mij en Caitlin

  • 04 Februari 2009 - 09:04

    Dikke!:

    Hee jongen.... klinkt allemaal zeer positief!
    Vind het erg leuk voor je dat je het naar je zin hebt.

    Ben je nog Tipie-wan tegengekomen? :)

    x

  • 04 Februari 2009 - 13:59

    Tom:

    Jij doet maar he Bartje!!
    Geniet ervan..

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Een onvergetelijke valentijnsdag!

08 Februari 2009

Bericht 3..... Terug in de schoolbanken!

30 Januari 2009

Bericht 2

30 Januari 2009

Mijn eerste berichtje.....!
Bart

Actief sinds 10 Jan. 2009
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 7791

Voorgaande reizen:

17 Januari 2009 - 03 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: