Mijn eerste berichtje.....! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart Hoonhout - WaarBenJij.nu Mijn eerste berichtje.....! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart Hoonhout - WaarBenJij.nu

Mijn eerste berichtje.....!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bart

30 Januari 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo mensen,

Gisteren een geweldigen super de luxe bus voor Thaise begrippen gepakt. Het leek een klein vliegtuigje met flatscreen erin! Maar alles volgens Thaise begrippen dus denk er een beetje verlepte kleuren, kapotte stof etc bij. Daarna vliegtuig naar Bangkok gepakt en van daaruit weer een vliegtuig naar Krabi. Eenmaal aangekomen op het laatste vliegveld was het een aangename verrassing dat de taxi's achter een lijntje moesten blijven staan.Hierdoor kon je gewoon op je gemak even bekijken waar je nu weer bent aangekomen en alles even op een rij zetten en eens kijken hoe alles werkt.

Even een leuke prijs geregeld voor de taxi en toen naar een guesthouse uit het boekje, trotter, gereden. En dat was helaas vol, maar aangezien je als backpacker meteen zeer herkenbaar bent als je ergens nieuw aankomt raaktten we al snel in gesprek met twee meiden die ons naar een ander guesthouse hadden gebracht 2 minuten lopen. Zij waren hier gisteren aangekomen. Gelukkig was in k-guesthouse nog wel plaatse en sliep de eigenaresse nog net niet. Ze kwam net onder de douche vandaan!

Vandaag een kleine eilandentour gedaan en de huid lichtjes aan beide kanten gebruind. Mooie stranden, felle zon, helder water. Wat wil je nog meer?

Een kort verslagje vanuit het zonnige Thailand geschreven door de assistente van Bart :) Sorry mensen. Bart zit nu naast mij een biertje te drinken....en dat ga ik nu ook doen.

Groetjes van Bart

  • 30 Januari 2009 - 11:03

    Niek:

    Klinkt goed Bartje!

    Maak ze gek!

  • 30 Januari 2009 - 11:21

    Daan:

    Hej Bartus,

    Klinkt top allemaal en volgens mij vermaak je je prima. Je mist hier trouwens niet zo heel veel behalve dat het opeens weer erg koud is.

    Wat lees ik trouwens ”de huid lichtjes aan beide kanten gebruind” ik dacht dat jij dat niet nodig had. Je gebruikt toch Nivea self tanning :-0

    Spreek je snel

  • 30 Januari 2009 - 13:24

    Jaap:

    mooi mooi en nog eens mooi,

    Geniet er van

  • 04 Februari 2009 - 09:00

    Shoarma:

    Nivea sef tanning heeft hij niet nodig ... hij heeft al een hele mooie huid van zich zelf :)

    Jij vindt ook overal assistentes he.. goed bezig!

    Veel plazier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Een onvergetelijke valentijnsdag!

08 Februari 2009

Bericht 3..... Terug in de schoolbanken!

30 Januari 2009

Bericht 2

30 Januari 2009

Mijn eerste berichtje.....!
Bart

Actief sinds 10 Jan. 2009
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7788

Voorgaande reizen:

17 Januari 2009 - 03 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: